26 juni - löningsdag och tjofaderittan

2009-06-26 @ 13:16:44
1. I'm drunk, I suppose
Idag får jag mina pengar! Blir att köpa Emmaboda-biljett direkt, sen är jag nästan pank... Men jag får nog en liten sommarpeng på någon hundralapp utav farmor också, så jag klarar mig nog ett tag till :)

Dagens outfitta får ni här!


HAHAHAHA, minen XDDD

Tänker inte berätta vad jag köpt saker och ting ifrån för det är inga speciella grejer idag och ingen bryr sig ändå XD
Var på marknad idag också med mamma och Isak, det var roligt! :D Började snubbla med mina skor mot slutet som jag alltid gör när jag blir trött i fötterna, men det var när vi var på väg mot bilen så det var inte så många som såg det XD Dagens inköp blev två par solbrillor eftersom de jag fick av farmor gick sönder :(



Ett par röda och ett par vita med svarta bågar :) Najs tycker jag! Ville ha ett par tvåfärgade och även ett par som syntes, och eftersom dessa är mina favoritfärger så blev det så. Fanns hur många som helst att välja mellan där, nästan så jag skulle vilja ha en i varje färg hahaha! :D Får jag råd ska jag köpa ett par till...

Nu måste jag gå ner och skala potatis annars får jag smisk av mamma! Ikväll bär det av till pappa och på tisdag blir det Danmark i tre nätter. Är till och med borta på Johannas födelsedag, hon fyller den 1 juli, usch dumt att inte vara hemma då! :( Vi får ha en brakfest till helgen när jag kommer hem snygging! <33

Kommentarer
Postat av: Frida L

Hej! Skulle vilja be dej att kolla din bdb. jag har nåt att säga, som du kanske vill lyssna på. kram

2009-06-26 @ 16:14:13
Postat av: louise

vart kommer kjolen ifrån din getingfis?

2009-06-26 @ 19:29:14
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: mcneil

Snygga skor och snygg tjej =)

2009-07-01 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0