3 juni - en kämpig dag till ända

2009-06-03 @ 23:11:00
1. I'm drunk, I suppose
Tack och lov för att denna dagen är slut nu! Det har bara varit motgångar hela dagen tycker jag, haha;

  • Johanna messade mig imorse och sa att hon stannade hemma för hon är sjuk.
  • Jag tog för lite kläder på mig
  • Jag failade på dataprovet (som alla andra tydligen)
  • Vi hade en böglång håltimme som jag fördrev med andra halvan av klassen på deras skapande-lektion. Jag blev precis klar att läsa upp min dikt när vi började med annat, så bara för det får jag redovisa imon istället... Fan också, jag kunde fått sovmorgon till tolv?!
  • Jag glömde pengar till Tessan
  • Det har regnat och blåst satan hela dagen
  • Vi var tvugna att gå bort till Fredriksskans och heja på skolan när vi mötte Stagg och Kagg i Triaden (friidrottstävling mellan skolorna). Vi kom trea för fjärde året i rad, känns ju inte lite ovärt att sitta ute i pissväder och glo när vi ändå förlorar?
  • Jag fick ont i magen igen
  • Jag bråkade med Mats för han gnällde över att jag inte åt ordentligt och inte fattade att jag mår illa av ugnspannkaka
  • Min bror tog tillbaka sin iPod och eftersom min blev snodd har jag ingenting att lyssna på -,-


Inte lite klagomål, men jag är bra på att gnälla (fråga Manne!).
Fast jag har faktiskt gjort klart svenskan och bokrecensionen nu, så jag har bara kvar ett test och frågor till "Ett Öga Rött"...

Oh jeeeeeeeeesus, som Akon Ackon skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0