3 juni - fult litet test i brist på annan underhållning...

2009-06-03 @ 16:16:36
1. I'm drunk, I suppose
SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - Hade jag fått samma fråga för ett år sen, hade jag sagt tungan. Men jag har läst massa om risker om det och skrämt upp mig, så jag väljer näsan! Kanske nästa piercing...? ;)
2. Vara seriös än rolig ? - en lagom blandning av båda är bäst, men man är hellre lättsam och rolig än tråkig och allvarlig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - röd
4. brinna upp eller drunkna ? - Absolut inget!
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar

SVARA ÄRLIGT :
1. är du kär i nån ? - Nej.
2. sol eller måne ? - sol
3. vinter eller höst ? - höst
4. vänster eller höger ? - höger
5. soligt eller regn ? - soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass

OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? - 16:11
2. fullständiga namn ? - Amanda Josefin Flygt
3. Vart vill du bo ? - Ensam i en etta eller tvåa, centralt i stan
4. hur många barn vill du ha ? - Bara ett, men får jag en pojk första gången ska jag ha en tjej sen XD MÅSTE!
5. vill du gifta dig ? - Klart som fan
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Skär
7. har du ätit sushi ? - Usch ja, på hemkunskapen i nian
8. lyssnar du på nu ? - Nyheterna på tv
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - inga alls, ingen som äter flingor här hemma
10. humör ? - Hyfsat

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? - Nej
2. sjungit ? - Jafan
3. blivit kramad ? - Jao
4. känt dig fånig ? - Händer ofta, så jaa
5. saknat någon ? - mjaa
6. dansat galet ? - Nää
7. klippt håret ? - Nej :<
8. gråtit ? - Näpp
9. ljugit ? - Nej
10. blivit kysst ? - Nej

GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - Nej
2. har du en hund ? - Nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - med någon
4. tror du på spöken ? - Ja!

Och vilket jävla sär som har gjort den här listan, typ miljoner stavfel som jag fick rätta till för jag tål dem inte -,- XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0