4 juni - dagens låt

2009-06-04 @ 21:48:40
4. Musik
Detta blir kvällens sista inlägg, och jävlar i min lilla låda vad jag har varit duktig på att blogga idag! Kanske för att jag har varit hemma hela dagen och inte haft något annat för mig..? ;)

Jag har ialla fall ont i magen igen, jag vet faktiskt inte vad det beror på... Magkatarr kanske? Man är ju lite stressad nu i slutet av terminen med alla arbeten som ska lämnas in eller redovisas. Har ialla fall tagit en Pepcid Duo nu så vi hoppas på att det går över innan jag går och lägger mig.

Dagens låt, mina kära vänner, blir ingen annan än "The Only Differens Between Matyrdom and Suicide Is Press Coverage" med Panic! at the Disco. Anledningen till det är att det är en av mina favoritlåtar med bandet, och jag älskar början!
Tyvärr verkar inte Youtube vilja samarbeta med mig ikväll, så jag får väl helt enkelt lägga upp videon/låten imon...
Nu blir det tv och sen sängen, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0