4 juni - panic! at the disco

2009-06-04 @ 17:30:53
1. I'm drunk, I suppose

Och efter denna bilden har jag bestämt mig för att aldrig mer röka förutom på fest.
Satan vad jag mådde illa -,-



Har flytit runt och gjort lite allt möjligt idag, lyckades ta mig till affären för att inhandla kattmat och choklad. Sen bäddade jag ner mig och somnade nästan innan Johanna ringde och ville komma hit, och en knapp halvtimme senare satt hon här i min säng och kokade av ilska över hur vissa personer beter sig... En sån jävla idiot säger jag bara. Sen skrattade jag åt att Albin hade tagit hennes mobil idag i skolan, slagit in fel PIN-kod och därmed låst telefonen XD Lyckat att det händer en sån mobilberoende människa som Johanna?

Och jag har en Panic! at the Disco-period just nu, så galet bra de är egentligen! Jag gillar mest det äldre albumet (A Fever You Can't Sweat Out) för det är lite tralligare låtar. Men det senaste är ganska bra det med :) Nu ska jag käka potatisbullar med mami, pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0