5 juni - myskväll!

2009-06-05 @ 23:33:29
1. I'm drunk, I suppose
Ikväll har jag bara varit hemma med familjen, vi har käkat tacos och resten av kvällen har jag spenderat på mitt rum vid datorn. För ett tag sen påbörjade jag "Operation Nagelfixning", dvs jag försöker göra mina naglar lite skojiga med mönster. Blev väl sådär, det blev lite kladd på högerhanden men det är ju för att det är svårare att måla detaljerat med vänsterhanden. Vänstern kan ni dock få se imon ;)

Råkade av en slump se att Panic! at the Disco uppträdde live på MTV ikväll vid 23:15, så jag har kollat på det en stund nu. Fast det är snart slut, så då ska jag nog tvätta av mig sminket och sen sova för jag är ganska trött... Nu börjar det igen! Vi hörs imon, puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0