5 juni - regnregnregn...

2009-06-05 @ 15:48:05
1. I'm drunk, I suppose
Det har regnat precis hela fucking jävla dagen, mina skor har läckt in och vi var tvugna att han terminens sista gympalektion UTOMHUS och göra världens tråkigaste lek i spöregn... Men jag var inte med, hahahah XD Men jag led med de som var med? ;)

Dagen har faktiskt varit bra i övrigt, och nu är det bestämt att Sofie också hänger med på Emmabodafestivalen som håller på mellan den 30 juni - 1 juli! :D Det ska bli galet kul, ska se bl.a Dead By April, Familjen och Navid Modiri och Gudarna och det blir övernattning och grejer, nää fyfasen alltså vad jag peppar! Annat som jag peppar inför är midsommar som jag ska fira i Böda uppe på norra Öland med Sofie. Hennes familj ska bo i husvagn där i lite mer än en vecka och över midsommarhelgen, så jag ska komma upp dit någon dag innan så vi raggar upp lite folk att hänga med under partykvällen ;) AAAAAAAAAAAASROLIGT, hahahahhaha jag är så galet glad för att det är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0