6 juni - soligt än så länge

2009-06-06 @ 10:50:20
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade för typ 1½ timme sen, och hittills har det varit sol hela tiden :) Men eftersom jag har en tendens att bli besatt av väderprognoser så har ju jag såklart redan tagit reda på att det skulle bli molnigt och kanske regnskurar idag med... Åhh, jag vill ju ha sol! :(

Aja, jag ska nog börja fixa mig nu och sen ska jag sticka ut med mamma och brorsan och göra något. Mamma snackade om att vi kanske ska åka till någon gokartbana så Isak får köra lite men usch, hur kul är det egentligen? -.- Inte det minsta, nej precis. Bjussar på en bild på mina naglar som jag lovade igår, hahaha de har blivit fula under natten för jag målade det svarta så tjockt XD Menmen, det var första gången jag försökte mig på nåt sånt här så jag får väl öva lite...



Ha det så trevligt idag på Sveriges Nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0