6 juni - varför funkar inte min kamera?

2009-06-06 @ 16:47:24
1. I'm drunk, I suppose
Min digitalkamera som jag fick i födelsedagspresent '08 gick sönder i januari... Köpte nytt batteri men det funkade fortfarande inte :o Och jag har inte tänkt så mycket på den, kameran har liksom bara legat och skrotat i hyllan och dessutom har jag ju min systemkamera...

Men nu är jag ganska trött på att aldrig kunna ha med mig en kamera när jag drar på fest. Vill ju inte ta med mig systemen, för 1; den är dyr och 2; den är stor och klumpig, inte direkt en kamera som man får plats med i handväskan och som man enkelt kan knäppa bilder med när man befinner sig i alkoholens dimma. Detta stör mig något så otroligt, och jag är verkligen i behov av en digitalkamera som funkar! Kanske är batteriladdaren, eftersom lampan blinkar när man stoppar i båda batterierna (den ska lysa rött och sen grönt när den är färdigladdad). ÅÅHH jag blir galen, jag vill ha en kamera med mig till Böda?!

Nu ska jag nog göra lite svenska, så hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: veronica

jag vill också ha en kompaktkameraa! :( och som du säger; man vill ju knappast ha med sig systemen när man är på fester ;o jag brukar ta med mig den för det mesta i alla fall, men fysatan vad rädd jag är att någon ska ta den, att man ska spilla något på den, att man tappar den i golvet, att man tappar bort den helt.. det är inte kul att tänka så när man är på fester kan jag lova! o_O hoppas jag får en i studentpresent som jag önskat mig, men det lär jag inte få :( och hoppas att din kamera funkar igen och/eller att du får en ny på något vis! :)

2009-06-07 @ 15:29:05
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0