7 juni - natt, och sjuk!

2009-06-07 @ 01:13:38
1. I'm drunk, I suppose
Kände mig inte alls bra tidigare ikväll, så jag gick ovh la mig tillsammans med två panodil vid halv tio... Vaknade vid halv tolv av sms, sjukt varm och febrig. Ehm, men jag har inte mycket feber... Kan vara för att takfläkten står på för fullt... Men jag är öm i kroppen och tycker synd om mig själv, jag vill ju liksom inte bli sjuk? :/

Aja, jag blev sjukt sugen på massa mat (typ köttfärs med sallad och vitlök), men jag vet inte om jag orkar gå ner från mitt ide och laga massa käk vid denna tiden..? Tråkigt och jobbigt, liksom. Fast mamma vaknar nog snart och går ner och röker, så då kan hon sällskapa mig. Tror jag kör igång en film nu.



Och jaa, enligt mig själv är det här mig som South Park-guuube, fast med ganska mycket kortare och spretigare hår... Lägg märke till onda blicken, såå mig liksom, ahahhahaaahahaa.

Nej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0