10 mars - I don't like music with the emo-sound. Lögn.

2009-03-10 @ 18:28:38
1. I'm drunk, I suppose
Skolan har varit sådär idag. Kom på att jag bara går till skolan för att träffa folk egentligen. Låter ju givande, eller var säger ni?
Jag & Johanna skuttade till Maxi på engelskan. Busigast.se. Vi köpte godis, cola, hårfärg och sen drog vi hem. Massa damp och skrattanfall på bussen hem, ujujuj, det är nästan lite lustigt om vi inte är kända här snart? Jag köpte godis på ica (hade inte köpt något innan) och sen gick jag hem. Ikväll ska jag plugga till matteprovet imon och färga håret, mmmhyes, najs.

Och köp inte jeansmodellen "Sabine" på Gina Tricot, de bruna lapparna färgar av sig. Bytte mina jeans idag, fast ska in imorgon och hämta de nya för de jag såg ut nu var 100 kr dyrare och jag hade inga pengar med mig idag. Nu blir det dock ingen mascara denna månaden heller, ohdear, hur ska detta gå till? Hmm, det löser saj säkört.

Kommentarer
Postat av: veronica

ÅÅÅÅH, sikken smexig header! :D <33

2009-03-10 @ 20:22:56
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0