10 mars - lista

2009-03-10 @ 23:00:08
1. I'm drunk, I suppose
Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag kör totalt min egna grej och skiter för det mesta i vad andra tycker om mig.
2. Jag gillar att fota, men min kreativitet är relativt låg för tillfället
3. Jag köper hellre onödiga saker än saker jag verkligen behöver. Det är roligare när det inte behövs lixom.
4. Jag är en äkta ordsnyltare.

Berätta fyra saker du gjort idag:

1. Varit i skolan
2. Varit på stan med Johanna
3. Suttit vid datorn
4. Gått kvällspromenad med mamma

Berätta fyra saker du har på dig:
1. Kjol
2. Linne
3. Nätstrumpbyxor
4. Vanliga strumpbyxor under

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. Raka benen. Det är jobbigt som fan, men jag gör det ändå
2. Matte
3. Mitt hår. Jag vet aldrig hur jag ska ha det, jag är aldrig nöjd.
4. Singellivet. Usch.

Skriv ner fyra saker du älskar:

1. Vänner & familj
2.  Kläder
3. Musik
4. Godis. Jaa, jag är fett med sockerberoende, OKEJ?!?!?!

Skriv ner fyra personer som ska göra det här:
1. DE
2. FYRA
3. SOM KOMMENTERAR
4. FÖRST!


Och jag har ändrat lite; jag får skolka en dag till. För då ska jag vara med Niklas.... Men bara den dagen! Sådeså. Ehe.. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0