10 mars - med dig har jag alltid roligast

2009-03-10 @ 18:21:09
7. Lite bättre


Denna texten är till min bästa vän, Johanna Gotthardsson
Jag tror inte du fattar hur mycket du betyder för mig, jag är så jävla glad att vi har träffats! Det känns ofattbart att jag har en sån bra vän som du, du är för bra för att vara sann. Jag kan verkligen inte hitta ett enda fel på dig, du är verkligen perfekt på alla vis! Du förstår mig bättre än de flesta gör, och trots våra olikheter så är vi ändå så lika. På utsidan är jag den korta "emo:n" med lustig stil och knasiga idéer, och du är den där långa, snygga bruden med modellkroppen. Men vi har exakt samma humor, har lika stort sockerberoende, samma inställning till skolan och får likadana flummanfall.



Vi har båda lite dåligt inflytande på varandra, men i vårt fall så gör det inget för vi har så jäkla kul tillsammans. Du lockar fram sidor hos mig som jag inte visat på flera år, och med dig kan jag helt och fullt vara mig själv. Jag kan komma med konstiga förslag på hårfärger eller klädkombinationer och vara döseriös, och du skakar på huvudet, säger att jag är knäpp men accepterar mig för den jag är och stöttar mig alltid i det jag gör. Jag känner mig alltid trygg tillsammans med dig, jag behöver aldrig tveka på att du ska svika mig för det vet jag att du inte gör. Och du ska veta att jag ställer upp för dig till 100 %, ALLTID! För du är något av det bästa jag har, och jag tänker aldrig svika dig eller vända dig ryggen. Du är för bra för det.
Usch vad jag älskar dig, Karate-Mumin <3 :')


Och bara så ni vet det så ska man inte lyssna på låt nummer 9 - 12 av soundtracket till Twilight när man skriver en känslosam text om någon. Tårar garanteras.

Kommentarer
Postat av: Mumin!

Naaaaaw, fan va fint skrivet utav dig, jag började gråta :´)

Du är bäst om någon, det du skrivit till mig om mig kan jag säga detsamma till dig om, jag har aldrig haft så roligt med någon vän som jag har med dig, jag kan alltid vara mig själv med dig, du förstår mig bättre än någon annan och jag vet att du alltid finns där för mig när jag behöver dig o alltid annars med, du betyder så grymt mkt, du kan knappt ana hur mkt, jag älskar dej bästaste du <33

2009-03-10 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0