11 mars - det svänger

2009-03-11 @ 19:06:39
1. I'm drunk, I suppose
Och nu snackar vi inte om musik.

När jag gick ut ur dörren imorse kände jag mig ursnygg.
Just nu känner jag mig helful. Usch liksom.
Sen börjar jag tänka negativt om mig själv, ovh så kommer jag vara deppig hela kvällen -,-''

Jag vill inte gå till skolan imon!
Men jag måste, jag kan ju inte hålla på och stanna hemma utan någon direkt anledning även om det är sjukt skönt. Jag måste tänka på att skärpa till mig nu. BLÄÄ! Jag behöver prata med någon proffsig....



Jag köpte ialla fall mina nya jeans idag, de är vackra som fan och det kan vara en räddning just för tillfället.
Att något nytt kan göra en så glad.
Kameran har fått hänga med ut på äventyr hela dagen, oh vad jag älskar den <3 Fast nu har jag glömt vad jag döpte den till...? HELVETE, Louise, kommer du ihåg? XD


Kommentarer
Postat av: Louise

ingen aning haha! du fick nån ide från mitt namn - knatte ? xDDD

2009-03-11 @ 20:33:26
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0