11 mars - en sista grej bara

2009-03-11 @ 23:46:55
1. I'm drunk, I suppose
Dagens två bästa konversationer;

Jag & pappa är på väg att steka hamburgare.
Pappa *häller ut flytande margarin på stekpannan*: Nu börjar detta ta slut också...
Jag: Åh, kolla! :D Man kan skriva med det i stekpannan!
Pappa: Jaa.
Jag: Aa, typ "hej"! :D
Pappa: Hahah, jaa *ler*
Jag: Eller...*paus*..typ...
Pappa: "Hejdå"?! :D:D

Jag & Johanna på väg in till stan

Jag: Ååh, har du dina "nya" skor idag? (de är minst en månad gamla och knappt använda) Skosnörena riktigt lyser vita, hur många gånger har du använt dem nu, tre? :D
Johanna: Nää-ä, mycket mer!
Jag: Jaså, hur många gånger då? Typ fyra?
Johanna: Fyra gånger är det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0