11 mars - planer inför morgondagen

2009-03-11 @ 23:27:06
1. I'm drunk, I suppose
Jag tänker inte gå till skolan imorgon heller.
Och jag vet att ni undrar varför, men det tänker jag inte berätta om, det är personliga skäl som jag vill behålla för mig själv och bara de närmaste får höra. Så, nu lämnar vi det.

Imorgon ska jag, istället för att bara gå runt och dra eller sitta vid datorn, göra lite nytta. "Nytta". Jag har bestämt mig för att möblera om i mitt stora rum - jag har ganska många möjligheter så jag ska fixa det imon. Efter det ska jag bada i badkaret för det gör jag aldrig, och jag ska inte glömma bort att mata kaninen, katterna och rensa lådan. Jag ska försöka hålla mig upptagen hela dagen så Mats inte springer efter mig och tjatar om saker jag kan/ska göra för det är jag så jääävla trött på.
Om det finns tid över så ska jag försöka fota lite också, och vipps så är klockan säkert strax över fyra då mamma kommer hem och då kan jag vara lite lat tonårsflicka för då slipper jag Mats. Det löser sig nog.

Nu är jag faktiskt ganska trött så jag ska sova, önska mig lycka till imon när jag möblerar om ;) Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0