15 mars - away over the weekend :*

2009-03-15 @ 15:37:54
5. Bilder
Vart tog den söta lilla flickan vägen..?

Ja-ni, såhär är det.
Jag drog till min kära lilla farmor i helgen, totalt oplanerat.
Hade jag vetat något hade jag naturligtvis berättat det, hoppas ni kan godta min lilla ursäkt och att vi nu glömmer denna incident för att jag ska få berätta om vad min helg har varit förgylld utav. Och jag bjuder er på ordigerade bilder för jag är lat.

Fredag


Denna dagen fördrev jag i skolan, det var en ganska najs dag trots alla dess redovisningar av både engelska, Nadja-projektet & "Hitta-på-en-egen-lek-och-visa-den-för-klassen"-arbetet i gympa. Det var även den fruktade fredagen den 13 som jag aldrig trott på förrän denna dagen, då jag lyckades slarva bort 20 kr, min stiftpenna gick sönder, jag trodde jag hade glömt min mobil, osv..
Dirr efter skolan åkte jag hem till mammsi, hämtade grejer, sen fick jag skjuts hem till farmor.



Sen hade jag lite fotostund för mig själv, och misstolka inte det där. Jag gick till biskopshagen och riggade upp kameran och posade sedan järnet i nåt jävla stenröse.
Sen dog kameran.
Just det ja, det var fortfarande fredagen den 13:e.... -,-




Lördag
Heldag med min lilla farmor, vi käkade kladdkaka & var ute och gick.
Senare på kvällen kollade vi Melodifestivalen, och jag blev jättearg när operatönten vann.







Sen gick vi hem och lekte med min kamera i badkaret.
Slut på sammanfattning.

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SISTE BILDEN?!!!?!?1 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2009-03-15 @ 17:45:29
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0