2 mars - ganska liten

2009-03-02 @ 23:27:58
1. I'm drunk, I suppose
Ganska liten är jag egentligen.
Idag kom jag fram till att skolan inte är värt ett piss utan min Johannut.
Jag älskar dig min neger, krya på dig för tusingen <3




















Sen så har jag bytt profilbild.
Och nu ska jag sova lite.
Och om nån har en snygg pojke som bara sitter och skräpar någonstans så kan jag ta hand om honom, m'key?
Btw, punkarna är de bästa grabbarna jag har träffat. Attans vad ni är fina!

Och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta en fotorunda i stan imon efter skolan, eller om jag ska hem och plugga alternativt göra en ny bloggdesign. Men det lutar åt att åka hem. Måste ju trots allt plugga på svenskaprovet & ullas fritidsprov jag har på onsdag. Åhh, skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0