23 mars - natt

2009-03-23 @ 03:05:16
1. I'm drunk, I suppose
Jag lekade med Mariam och Niklas igårkväll, vi såg film och sen sov jag över hos N för jag orkade inte gå hem XD
Vaknade imorse med värsta halsont, bögbögbög....

Gick hem från pöjken runt 2, hem till Sofie. Var vid det här laget ganska jättestel i kroppen, fortfarande ont i halsen.. Somnade i hennes soffa.
Halv fyra åkte vi ut till Lindsdal till släktingar på henne, på lite "sminkparty" med fika och grejer. Jättetrevligt folk, och mycket god fika!

 

Sen nån gång kände jag att "fan vad dåligt jag mår", så jag gick hem till mig, med Sofie. Väl hemma möblerade vi om i mitt rum och det blev så mycket bättre än det var innan! Fan vad mysigt det är, nu trivs jag ännu bättre! Sen skulle vi spela Buzz men vi hann aldrig för Sofies föräldrar kom...

Har varit jävla trött ikväll, direkt efter att Sofie gått så gick jag och la mig och sen sov jag fram tills för en och en halvtimme sen... Tvättade av mitt smink, och hamnade här. Ska nog se på en film nu, för jag har sån sjuk muskelvärk i hela kroppen. Buhuuu, cure me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0