24 mars - negativt vs. positivt med att vara sjuk

2009-03-24 @ 10:13:09
1. I'm drunk, I suppose
Negativt är....
  • ..att mina halsmandlar nu är så svullna att det endast är ca 2½cm kvar innan de kan nudda varandra.
  • ..att jag dreglar när jag sover. Och det är ganska äckligt.
  • ..att det är ganska jobbigt även om man inte gör något alls.
  • ..att hela kroppen värker.
  • ..att jag inte har duschat sen i lördags. Euw. Ofräsha klubben!
  • ..att det troligtvis är fest på fredag. Och jag måste bli lite frisk innan dess.

Positivt är...
  • ..att jag inte behöver göra ett skit.
  • ..att jag bara äter, sover och sitter vid datorn, vilket passar mitt redan lata leverne perfa.
  • ..att mamma tycker synd om mig. Det gillar jag.
  • ..att jag ska till vårdcentralen idag och få penicillin. Så jag lär vara pigg tills på fredag, så då kan jag festa :D:D:D:D Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0