4 mars - en liten fundering innan jag går och sover...

2009-03-04 @ 23:31:03
1. I'm drunk, I suppose
Min dator dog förut. Gick ner och satte mig och kollade på en dokumentär om förintelsen med min familj.
Plötsligt slog det mig....
Är Kalmars mest kända orginal, Ingvar Hägg, jude?
Kan ju vara intressant att veta. Han hade ju lika gärna kunnat vara det, eller hur?

Tror jag ska haffa honom nästa gång han sitter ute med sin lilla keyboard med förinspelade melodier och bara trycker på tangenterna, och fråga honom. Eller så går jag till Coop Forum och letar upp honom. Han brukar vara där med sin lilla söta tant.

Åh Ingvar, vad skulle Kalmar vara utan dig? :')



Ingvar Hägg
Bild: www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0