7 mars - ödet!

2009-03-07 @ 15:01:10
1. I'm drunk, I suppose
Johanna såg tydligen mig i somras på bussen! :|
Hon hade sett en tjej som satt bredvid henne på andra sidan gången, med något rosa/rött eller grönt på sig, kjol & leggings eller nåt som inte var långbyxor, och ett par Converse med "Tokio Hotel" skrivet på varsin sko på tårna. Och det kom hon på idag att det var jag! XD Skorna minns hon tydligen jätteväl, för hon själv hade suttit och lyssnat på TH och sett att det stod det på mina skor och typ tänkt "Ofta hon lyssnar på Tokio Hotel?" XD Och jag hade hoppat av vid Fjölebro. Och detta hände i slutet av sommaren i augusti någongång, så jag bläddrade tillbaka till den 6 augusti och hittade den här bilden:



Och Johanna skrek rakt ut i telefonen när hon såg den också (eller så var det jag som skrek XD). Och jag hade tydligen en jävla volym i håret - vilket jag hade den dagen.

Och den dagen hade jag varit i stan med Frida, och det kommer jag också ihåg, för vi åt slush och sen hämtade Fridas mamma henne och jag höll på att missa bussen till Lindsdal XD

Fan så sjukt, ofta man kommer ihåg sånt XD Ååh, mina skor, jag vill ju ännu mindre slänga dem nu <3

Kommentarer
Postat av: Mumin!

naaaw, "jag vill ju ännu mindre slänga dom nu" haha aaaw, jag har minne som en dvärg :D:D woooho <3

2009-03-09 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0