8 mars - bumbibjörnarna makes me happy

2009-03-08 @ 13:44:18
1. I'm drunk, I suppose
Kvällen igår var najs, kollade på Exorcisten med Kim och Manne hemma hos sistnämnda. Vi var i affären innan och handlade godis, och Manne hade ju såklart assvårt med att välja vad vi skulle ha XD
Manne: ÅÅH skumbananer! Vi köper liiite godis, även om det är dyrt?
Sen när vi kommer hem och han häller upp godiset i en skål, upptäcker han till sin stora fasa att han köpt allt utom skumbananer XD HAHAHHAHAHHA, då dog jag & Kim av skadegläjde XD

Kim åkte hem hem vid tolv, och jag stannade kvar och vi kollade på inspelade bumbibjörnarna & Aladdin till halv tre, HAHAHHA fan vad jag älskar de programmen XDD Trevlig kväll fo sho (y)

Idag ska jag till farmor och käka kroppkakor, GUD vad jag blir sugen bara jag tänker på det! Sen nån gång ska jag till min vän Simon och kolla på Twilight för han är den enda jag vet som har den filmen och jag måste se den igen för jag har bara sett den en gång. HAHA, snällt va? XD Fan vad jag låter ond, är jag ond?

Och varför mår jag alltid illa när jag sätter mig vid den här datorn...? HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0