19 mars - busigt

2009-03-19 @ 19:19:08
1. I'm drunk, I suppose



Positivt med dagen
  • Imorse bråkade jag inte med Mats för en gångs skull.
  • Jag sov 9 timmar inatt
  • Jag har fått väldrigt många kommentarer idag om att jag har varit fin och söt, och därför har jag varit på ett väldigt trevligt humör nästan hela dagen
  • Jag börjar gilla Bäver-skolan. John Bauer-gymnasiet, alltså....

Negativt med dagen
  • Jag började bråka med Mats till slut ändå. Fast denna gången var det ju hans fel, faktiskt.
  • Jag är så omotiverad till att plugga på mitt omprov tills imorgon, tack och lov har jag iaf fått in lite i skallen om fritidens olika begrepp. Tid, livsstil, aktivitet, sinnestillstånd och... Hmm... *tjuvkollar* SEKTOR!!
  • Det är rövkallt ute.
  • Manne tjatar fortfarande om "håglöst", bara för att jag sa det igår och han tyckte det var extremt gubbigt sagt...

Kommentarer
Postat av: Ellia

Här kommer jag, totally of topic.

Men jävlar vilken härlig blogg du har.

2009-03-20 @ 17:25:40
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0