12 november - dagen i detalj (nästan)

2009-11-12 @ 22:41:45
1. I'm drunk, I suppose
Åh, vad dumt det blir ibland när man bråkar med sina vänner. Var ju en skitdum grej, tur att vi kom på rätt spår igen så nu är vi vänner. Feel's naaajs <3

Idag hade vi prov med Ulla-Bulla. Det gick åt helvete. Har gått runt hela veckan och trott att det bara handlade om ett litet svårare test, men när jag öppnade böckerna igår kväll insåg jag att det var betydligt svårare och mer komplicerat än så. Vilket resulterade i att jag bara satt och stirrade tomt på frågepappret, och inget klickade i huvudet. Inte ens en gnista. Två frågor av åtta gissade jag på och resten sket jag i, så ni kan ju räkna ut att jag är ganska körd... Ohmy, fan. Aja, hoppas hon inte underkänner mig i kursen och att jag får göra om det. Hoppashoppashoppas...

Lektion nummer två var naturkunskap. Läraren vi har där är troligtvis den...skummaste jag har träffat. Han fastar ibland för han tycker det är kul, vem fastar för att det är roligt?! XD Wellwell, som lärare är han faktiskt bra har jag märkt. Vi har repeterat massor nu tre lektioner i rad, lite långtråkigt och tjatigt har det känts, men egentligen bra när man tänker efter för nu behöver man ju knappt plugga alls inför provet nästa vecka. Jag menar, jag kan i princip allting redan nu och det är ju alltid bra!


Lektion tre: samhälle.
Jag skulle läsa upp tre nyheter, gick väl helt okej bara man är lättsam vilket jag inte har några svårigheter med. Läraren där är sjukt rolig alltså, lätt den bästa läraren vi har! Han borde bli ståupp-komiker, SÅ rolig är han!

Sista lektionen hade vi Britt-Marie i två timmar. Det är helt klart veckans segaste lektion, dels för att den är såååå lång och för att ämnet inte är toppenkul. Faktiskt ganska trist....



Nu ska jag avrunda det här för det känns ganska långt nu. Efter skolan blev det iaf café Corner med Sofie, My & Charliem trevligttrevligt! My bjöd mig på latte, efter lite övertalning lyckades hon övertala mig att ta emot den för jag tycker verkligen inte om att folk ska bjuda mig på saker. Jag får dåligt samvete över att jag inte har pengar, och vill lämna tillbaka så fort som möjligt. Det är där mitt dåliga minne kommer in i bilden XD Pengarna kanske kommer lite sent i de flesta fallen, men jag lämnar alltid tillbaka mina skulder! :) Åkte hem strax efter sju, och har sen kollat på "Halv åtta hos mig" och "Mammas pojkar", två favoritserier! :D Nu blir det att nana, upp tidigt imon ju sen är det ÄNTLIGEN helg! Pusshaaaaj blåbärspaaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0