14 november - let the feelings out

2009-11-14 @ 13:12:44
5. Bilder
Länge har jag använt kameran som ett sätt att få ut mina känslor. Men på senare tid har jag inte haft någon vidare inspiration. Jag vill få fram mina känslor precis så som jag känner dem, och det är inte alltid det går igenom kameralinsen. Jag vill kunna få dem precis som jag föreställer dem i mitt huvud. Därför har det blivit att jag har börjat rita istället.

Jag är absolut ingen konstnär, och har aldrig varit heller. Jag tänker lägga ut två av mina bilder och sen får vi se vad det slutar. Kanske blir en om dagen, som ett sätt att beskriva hur jag upplevt dagen istället för att sätta ord på det? Ord kan vara så svårt ibland.

Och kom ihåg; det är inte vad du ser som du ska bedöma. Det är vad du känner.


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

åhw! De är ju grymt bra ju! Man får sån jävla feeling..

2009-11-14 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0