15 november - fan vad hårdrock jag är

2009-11-15 @ 14:04:46
1. I'm drunk, I suppose
Ehehehe, not. Men den här helgen har verkligen varit fullspäckad med musik! Jag såg en film om Backyard Babies igår, den var okej men jag är övertygad om att den hade varit roligare om de hade snackat på svenska istället för på engelska och haft engelsk undertext istället... Enda stället de snackade svenska var när de kastade kniv in i väggen, det var lite roligt.

Sen plöjer jag Slash i Guns N' Roses självbiografi och den är faktiskt bra även om den är aningens seg. Eller alltså, den blir ju aldrig tråkig. Men den går så sakta, man tror liksom att det har gått skitmånga år och sen får man reda på att det bara gått två år... En annan självbiografi som är väldigt läsvärd är Mötley Crüe's, där turas killarna om att skriva varsitt kapitel och på det sättet får man ju en större bild av både deras karriär och varandra. Skitbra är den, så den borde ni definitivt läsa! Plus att jag har en liten crush på Nikki Sixx, även om han börjar bli lite gubbig nu. Han är ungefär som Johnny Depp på något konstigt vis. Och jag kan inte fatta att jag precis jämförde Nikki Sixx med Johhny Depp då de inte ens är lika på något vis....


Bild: Google.se
Nikki Sixx, och vad säger man..? Tänk om man själv var sådär snygg efter 50 år?


Nu sitter jag här och lyssnar på Hardcore Superstar, inte helt fel det heller. Egentligen borde jag sätta fart med mitt historia-arbete nu så jag får det klart, men jag är så seg med skolarbeten att jag alltid gör det i sista stund och gör massa samtidigt så det tar minst tre gånger längre tid än det egentligen borde ta. Tur att jag har godis och massa mat, mat är viktigt när man pluggar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hårdrock och hårdrock vet ja inte blank

2009-11-15 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0