29 november - första advent å allt...

2009-11-29 @ 11:53:58
1. I'm drunk, I suppose
Ja herregud säger jag bara. Vart tar tiden vägen?

Nu är det 2 veckor och 5 dagar kvar till jullovet.. Dvs endast tio skoldagar. Jag längtar som en gnu, känns som att skolan kommer döda mig en vacker dag inom en snar framtid.

I fredags var jag på fest hos Malin! Det var rrriktigt roligt, bara massa härligt folk och jag hade skitkul! Men 30 personer i en liten 2:a var väl kanske inte det bästa... Slutade med att både hyresvärd & polis dök upp, vilket kanske inte var så lyckat. Men jag + några få till lyckades på ett smidigt sätt smita därifrån innan polisen tog itu med oss, vilket jag var riktigt glad för! Sen blev det att gå ut istället, och det var ju inte lite kallt eller så? Stod utanför biblioteket i säkert en halvtimme tror jag innan jag, Malin, Simon, Davve och Nille drog hem till Simon och chillade järnet innan vi nanade. Resten av helgen har bestått av chill och plugg.

Saker jag vill ha:
  • piercing i ögonbrynet
  • nya kläder
  • MASSA pengar så jag kan leva som en gud i Göteborg under Tokio Hotel-resan
  • en ny kompaktkamera (min har ju varit broken sen januari -.-)
  • ny musik (Marilyn Manson's senaste album & TH's senaste bl.a)
  • nya band t-shirts. Jag har någon liten crush på bandtröjor, har dock bara med Linkin Park & TH... Vill skaffa en med Guns N' Roses, en ny TH-tröja och en med Marilyn Manson.

Saker ni kanske skulle vara intresserade av att veta *not*:

  • Jag är inne i en Marilyn Manson-period, men det märks inte va?
  • Jag blev fruktansvärt sugen på donken nu!
  • Stagg/Jenny vann rugbyn, yey! Synd att biljetten ska vara snordyr, annars hade jag också varit där. Nästa år ska jag dit för då har treorna "förtur" på biljetterna, men då förlorar vi väl naturligtvis...


Nu ska jag tjata på pappa om att vi ska sätta upp adventsljusstakarna. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0