6 november - sån kärlek, sån lycka

2009-11-06 @ 17:52:55
1. I'm drunk, I suppose
Och nu pratar vi inte om någon kille.
ALDRIG.
Tss. Killar alltså...

Kent har släppt nytt album. Jag lyssnar sönder på Spotify, och det svider som fan i hjärtat nu när jag vet att jag snart måste gå bort härifrån för min brossa ska ha datorn. Åhh, älskade Kent, älskade Röd <3

Magiskt. Det är fan ordet. Texterna... Helt underbara. Citerar: "Det finns inga ord på det här jävla språket" ur den sista låten på albumet. Det finns inga ord för hur jävla bäst det här är.


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

åh, då måste jag ju bara ha det albumet!!

Kent in my heartx)<3

2009-11-09 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0