30 september - skärpning, amäända!

2009-09-30 @ 09:42:55
1. I'm drunk, I suppose

Nu har det varit en waaay to long bloggpaus tycker jag! Internet på min laptop har tyvärr gett sig, så jag får sno brorsans dator när han inte är hemma, men eftersom vi har en sån förtjusande nära relation han och jag så ligger punkten "Att låna ut grejer till varandra" inte särskilt högt upp på listan över saker man som syskon borde göra för varandra.. Så mja, det kanske blir lite glest med blogguppdateringar, men jag ska ialla fall försöka göra mitt bästa. Jag har även funderingar på att göra en ny blogg, men jag vill ha kvar denna också för minnenas skull...  Men detta är också något som får vänta.

 

 Jag har blivit en sån skoltrött jävel. Riktigt synd tycker jag själv, men jag vet ändå inte vad det beror på denna gången. Det kanske helt enkelt bara är så att jag inte trivs på min linje? Lite försent påkommet nu, kanske... Jag får försöka skärpa till mig på den punkten också, det är ju polis jag vill bli så då ska jag fanimej bli det också. Hoppas verkligen jag passar att göra lumpen, gör jag det ska jag absolut göra den sen när jag är klar med skolan för jag tror det är en bra merit om man ska bli polis. Ni anar inte hur mycket jag vill det, det är nog faktiskt den enda drömmen jag någonsin har haft och som jag känner att jag kan genomföra. Jag ska bli polis, sen får ni säga vad ni vill om att jag är liten & blabla.

Ska chilla idag, sen framåt två blir det stan med Johanna. Behöver köpa mascara, puder, rouge och en ny pincett (eftersom vår pincett försvann spårlöst efter min fest), vinka hejdå till pengarna för resten av denna månaden!

 


Kommentarer
Postat av: veronica

är det polis du vill bli, så är det polis du ska bli! :D hoppas du lyckas uppnå det! :DD

2009-10-02 @ 02:15:30
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Ellia

Sv: ska jag vara ärlig? det här känns mer som "jag" med. Tänk vad lite kajal och hårfärg kan ha betydelse för att veta vem man är som person. Så tack för din kommentar, haha jag behövde den faktiskt som en liten bekräftelse på att jag har gjort rätt val <3



Fy fan vad coolt förresten att du vill bli polis. Var själv inne på det spåret ett tag men sedan så upptäckte jag att jag är världens fegis ^^

2009-10-03 @ 21:51:23
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0