1 april - riktigt sjuk dag

2010-04-01 @ 22:03:13
1. I'm drunk, I suppose
Påskfirande till 100 % på Bergaviksskolan (min praktik) idag. Först hade vi lite mys med förskoleklassen, jag hjälpte Sandra att göra kycklingmuffins och sen målade vi oss i ansiktet som påskkärringar och gick sen ut till barnen med muffinsen XD Hade även en snygg sjal på huvudet, kände mig skitsnygg ;) Sen hade alla på skolan tävling i äggpickning, äggrullning och finast dekorerade ägg. Alla samlades bakom skolan vid en backe för att dela ut priser osv, och när allt var klart ropar en lärare "Nämen, kolla vad är det där??" och pekar mot skoltaket, där två andra lärare utklädda till påskkärringar står och hoar och tjoar och har godisregn för fulla muggar XD Riktigt galet, varför fanns inte såna påhittiga lärare på min tid?!

Fick även reda på att min far numera är hundägare från och med idag! :o Eller, han har den hemma på prov tills på söndag så får vi se sen, men det vore ju sjukt kul ifall den stannar! Det är en hanne på 5 månader, blandning mellan schäfer/border collie (?)/rottweiler och han lystrar till namnet Lillen, HAHA <3 Så söt!

TACK OCH HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0