10 april - sambooooou?

2010-04-10 @ 17:42:02
1. I'm drunk, I suppose
Haha, känner mig som en sambo hos Linda XD Vi vaknade ganska sent idag efter en galen utekväll på först KM, sen Bistro. Träffade Sara & Lisa och fysatan vad roligt vi hade! "ÅÅHH, AAAAH NUUUU eller nejnej, nää det funkar inte ELLER JO NU ÅÅÅHHH fast näe...Näe jag kan inte, det är inte helt... AAAHHHH JAAAA!!" XD <333 Vi hamnade även på en sjuk efterfest som varade i tio min innan vi blev utslängda av en galen brud som bråkade med sin pojkvän, ja herregud vilken kväll!

Idag har jag träffat Frida & Johannes en stund, det var mysigt! Sen fick jag skjuts tillbaka till Linda, min lilla städtant! Ikväll ska vi göra tacos, sen blir det kanske fest i parken (JAA, trots vädret!) och senare krogen I guess. ROLIGTROLIGT.


Falska människor har ingen plats i mitt liv, dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0