11 april - långsamt, långsamt...

2010-04-11 @ 16:59:40
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, då har jag återigen blivit sjuk... Fantastiskt! Kanske inte så bra att vara ute och festa onsdag, fredag och lördag men vafan, det är ju påsklov? Fast igår blåste det och småregnade i princip hela kvällen, vilket ledde till att min lilla hals fuckade ur totalt. Så imorse vaknade jag och var superhes, kan knappt prata och jag hostar som en lungsjuk så aa... HEJ DÅLIGA IMMUNFÖRSVAR!! *vinkevink* Måste tillägga också att jag har haft grymt roliga dagar med Linda! Skitgubbe, 2.25or, tacos, bajshumor, galna kvällar, sena nätter.... Det har behövts kan jag säga, att kunna fokusera på annat hjälper mycket :) Puss på dig! <3



Och gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin
Han läppjar på sitt glas
Och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen
Sin tid i Saint Tropez
Om att ge sig själv en chans
Om sin nya Z3

I en värld av idioter
Står han först i kön.

"Socker" - Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0