12 april - hår?

2010-04-12 @ 23:39:48
1. I'm drunk, I suppose
Känns som att alla snackar en jävla massa om att färga håret och att klippa sig osv, inte utan att man själv blir sugen alltså... Jag vill göra nåt kul med mitt hår! Är sjukt sugen på att göra en turkos eller röd coontail nästa gång jag får pengar, hade en 2008 men jag gjorde den lite för långt bak så den syntes inte så mycket, plus att jag bara blekte en gång... Men heftig kände jag mig ialla fall!


Jag i min coontail-slinga sommaren 2008

Fast denna gången ska jag göra smalare ränder och bleka bättre så det blir en snygg färg (y) Kanske ha en på varje sida? (a) Hmm, tål att tänkas på, är ju nån vecka kvar tills pengarna kommer så jag har ju tid att fundera ett tag till iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0