13 april - sötsugen som ett djur

2010-04-13 @ 19:56:22
1. I'm drunk, I suppose
Det finns fan ingen ände i min mage. Det är som ett bottenlöst hål - blir fan aldrig mätt XD Nu är jag supersugen på nåt sött. Funderar på att knåpa ihop något, men det är ju inte så enkelt när man inte har nåt margarin hemma... Annars hade fan blivit chokladbollssmet eller nåt annat crejsy. Det kanske funkar utan smör..? :o Eller kanske inte. Har ju en hel massa vaniljsås i skåpet, tror vi har tre paket eller nåt så tänkte se ifall det blir chokladpudding om man häller i kakao. Stelna lär det ju inte göra, men det blir säkert gott! Eller så kan man vispa äggvitor med socker och kakao, så blir det typ.. Gott? HAHAHA. Alltså jag är så jävla desperat efter choklad egenligen, försöker bara komma på lama möjligheter XD HJÄLP?!


EDIT: Jag vispade två äggulor + typ 1½ dl socker, skitsegt till en början men till slut redde det ut sig (Y) Sen hällde jag i lite kakao på måfå, hällde i lite mjölk och rörde runt. Vispade äggvitorna superfluffiga och vände i dem, hällde i mer kakao och rörde runt och sen ba helt plötsligt upptäcker jag att jag har gjort en kombinerad chokladmousse/chokladpudding... HAHAHA, ååh så jävla gott, och det bästa i det hela nu när jag är sjuk också är ju att om jag äter med skeden direkt ur skålen flera gånger så vågar ingen annan äta av den ifall de också blir sjuka :D WOHOO!


Fast knäckebröd är ju ganska svårslaget det också...
(plus att ni älskar min morgonlook<3)

Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHAHAH jag älskar dina förslag på nya(?) recept :D <333 hahahah, du kommer nog på något ska du se! :D själv kan jag inga recept alls så kan inte komma med något förslag xD men annars kanske du kan söka på ingredienserna och se om det kommer upp något recept? :D

2010-04-13 @ 20:20:56
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0