14 april - KALL OM TÅRNA

2010-04-14 @ 19:28:07
1. I'm drunk, I suppose
Praktiken idag var faktiskt helt okej. Har ju varit med om värre dagar XD
Träffade Anna på bussen till stan, hon bjöd mig på en cigg och sen följde hon med mig när jag skulle hämta min älskade mobil :D När jag kommer hem upptäcker jag att jag har glömt nycklarna.... Klockan är alltså halv sex, jag är utelåst, och aa... Jag får sitta ute och frysa skinkorna av mig när jag är sjuk och allt. FÖR awesome. Dessutom laddade mobilen ur mitt i alltihop också, så snacka om att jag kände mig isolerad eller? Mats kom hem nyss. NYSS, förstår ni hur länge jag har väntat?! :o Fast jag hade ju tur, bilen som förövrigt är trasig var upplåst, så jag kröp in där ocj fick hostattacker av allt jävla damm. Men varmare än ute iaf. NU ÄR JAG HUNGRIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0