15 april - GLADAST

2010-04-15 @ 17:35:27
1. I'm drunk, I suppose
Jag är så jävla glad just nu! :D Jag, mamma, Mats, Mats brorsa & hans barn (dvs min låtsaskusin) ska till Mallorca i augusti, och mamma kom med den idén att jag kunde ta med mig en kompis :D Så jag hörde mig för men varken Johanna eller Sofie kunde, så jag snackade med Linda och nu, håll i er... HON SKA TROLIGTVIS MEEED! :D:D:D:D:D Alltså jag är så jävla glad, ska bara vänta till helgen tills hon har snackat med sina päron men det är nästan helt säkert! Fatta gutt eller?! All inclusive-resa, med obegränsad tillgång till mat och dryck... Säger bara det, BAREN XD HAHAHAHA, åh aae jag blev pissglad nu, jag ser verkligen fram emot resan! :D Nu ska jag springa till affären och köpa margarin, ciaaaaao :D<3


Lindis & jaaaaaag :*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ååååh, fan vad awesome! :'DD

2010-04-16 @ 08:20:11
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0