17 april - ujuj

2010-04-17 @ 21:33:32
1. I'm drunk, I suppose
Här var det dåligt med uppdatering! Ledsen för det, jag har ju faktiskt haft hela dagen på mig men jag har liksom inte riktigt orkat.... Tror min skrivlust kommer fram när jag har extra mycket att tänka på, och eftersom mitt huvud sakta men säkert börjar återgå till det normala (dvs jag har inte så mycket att tänka på) blir det inte att bloggen blir prio ett. Tycker dessutom det bir så tråkigt att varje inlägg handlar om vad jag gjort under dagen, men aa... Händer ju inte så jävla mycket i mitt liv egentligen som är värt att skriva om kan jag tycka, men ni verkar ju finna det intressant eftersom ni håller statistiken uppe XD



Wellwell, igår var jag ju som sagt på maskerad! Jag och Frida gick bort till Majavallen här i Lindsdal och började festa med både gröna troll, fjortisar, hippies och badrocksmänniskor. Hade faktiskt hyfsat kul, det var ju inte en helt fantastisk fest men det var mer än okej och jag var glad ^^ Tror problemet låg i att det var lite för några människor jämfört med lokalens storlek....
Blev väckt av Frida imorse som mådde lite dåligt så jag gick med henne upp och gav henne frukost och följde henne till bussen, sen har jag suttit framför datorn och glott exakt hela dagen. Tanken var från början att jag skulle vara hemma ikväll, men sen pratade jag med Linda och hon ville ha med mig ut så då gick jag och la mig för att ta en powernap, vaknade nästan 4 timmar senare och var totalt död så det blir att sitta hemma ikväll ändå (y) Nu avrundar jag för det blev liiite för långt, men ha en bra kväll ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0