18 april - God knows how long it will take

2010-04-18 @ 18:33:34
1. I'm drunk, I suppose
Åh vilken tråkig dag! Har verkligen inte gjort ett skit! Har suttit och kollat på "A double shot at love with the Ikki-twins" på MTV, SÅ roligt har jag haft det i princip. Försökte göra mina APU-uppgifter men det gick ju sådär, haha! Sen börjar jag bli pepp på skolan imon, var ju trots allt 5 veckor sen jag var där så ska bli riktigt roligt att träffa alla igen. Fast nu börjar ju problemet med vafan man ska ha på sig?! HAHA åh vad fjortis det låter, men jag måste erkänna att det ofta ligger grymt stor omsorg bakom varje outfit jag har, kan aldrig välja vad jag ska ha på mig... Det är en liten belastning jag har, haha! Hade ju inte direkt det problemet på praktiken, då var det liksom bara att ta på sig nåt för det är ju inte så viktigt vad man har på sig bland alla ungar. Nu måste jag välja ut nåt ikväll så det går snabbt imorn bitti... Funderar på att tupera håret också men jag känner redan nu att det kommer jag aldrig orka, så tror jag ska duscha och fixa håret ikväll istället så är det bara att platta om det lite grann imon bitti och slänga upp det i en tofs så blir det awesom! Så blir det nog. Måste ju hinna göra mina uppgifter också, OCH ÄTA VÅFFLOR, omnomnomnom.... Mycket på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0