19 april - you try to take the best of me, go away!

2010-04-19 @ 17:56:27
1. I'm drunk, I suppose
Strålande dag idag, måste jag säga! Äntligen tillbaka i skolan, grymt kul att träffa alla igen! Efter förra APU:n då vi kom tillbaka 1 december -08 fick vi ju ett hemskt tragiskt besked som innebar sorg för alla i klassen, så vi hann aldrig riktigt uppleva hur skönt det var att träffas igen men det fick vi ju nu. Och det var massa hääääärligt (fan så töntig jag låter, HAHA) <3 Var till och med på gympan idag, och DET mina damer och herrar är nästan värt en applåd eller till och med ett kors i taket?

Efter skolan gick jag & Bea och lämnade in våra bussbiljetter och fick våra pengar tillbaka som vi hade lagt ut för bussresorna till och från praktiken på påsklovet, så jag fick 48 små kronor som jag genast köpte cigg för XD Sen gick jag till centralen för att ta bussen till praktiken (skulle få mitt omdöme påskrivet och betygsatt), men där träffade jag Manne så vi satt nog i en timme och snackade om allt och inget alls, men det var trevligt! Sen åkta jag till praktiken och fick omdömet påskrivet som sagt, sen hem och göra våfflor och nu sitter jag här i en fruktansvärd matkomaaaaaa :( Lassade upp 4 våfflor på hög med grädde och sylt emellan och slukade rubbet i ett nafs. Satan vad ont i magen jag har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0