2 april - GRATTIS! <3

2010-04-02 @ 09:49:44
7. Lite bättre

Gammal bild från feb -09, vi hade en skitkul dag på Ikea och det var vid detta tillfälle jag insåg att Ikea har världens godaste bearnaisesås...

Idag är det ingen mindre än min älskade vän Sofie aka Kokostutten som fyller 18 år!
Vem hade trott i början av sjuan att vi skulle bli så tajta kompisar som vi är nu? Jag är så galet glad att du stod på dig och fortsatte hänga med mig trots att jag kanske inte alltid var så jävla sugen på det just då (och därmed säkert var en väldigt tråkig kompis att umgås med) XD Men som man säger; både saker och människor förändras, vilket vi gjorde, och nu är vi tajtare än nånsin! Du är den av mina närmsta kompisar som jag har känt längst, vi är inne på vårt 4e eller 5e år nu och fler ska det fanimej bli!

Sofie, jag älskar dig min vän och hoppas du får en superdag idag och en ännu bättre fest ikväll! <3 LET'S SHAKE SOME ASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0