2 april - wohoo!

2010-04-03 @ 02:40:41
1. I'm drunk, I suppose
Jag älskar fester!
Jag älskar all drama, jag älskar spänningen, jag älskar när mina kompisar är fulla (även jag själv), jag älskar när man träffar nya människor, jag älskar alla snygga outfits, jag älskar komplimanger, jag älskar handmassage, jag älskar musiken, jag älskar alla sjuka dagen efter-bilder, jag älskar hur man dansar röven av sig tills fötterna värker, jag älskar känslan av att känna hur jävla bra man är, jag älskar stämningen på fester och hur jävla lätt allt är... BÄST.

Och trots att folk beter sig jävligt dumt, och kanske inte tror man får reda på det... Haha, allt kommer ändå fram. Ibland snabbare än man tror. Men jag kan fan inte bry mig mindre just nu, det bevisar bara andras dumhet och det underlättar bara för mig att välja vilka man ska lita på (ursäkta, men seriöst... GET A ROOM).

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR FEST <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0