20 april - gääääsp

2010-04-21 @ 00:33:15
1. I'm drunk, I suppose
Åh herretid vad ont i magen jag har! Får väl kanske skylla mig själv, detta är vad jag har smällt i mig idag:
  • Te med 3 rostmackor med marmelad
  • Kladdkaka med grädde (behöver jag ens nämna mängden? Finns ingen måtta på mig)
  • Pommes med grillad kyckling och bearnaisesås och cola
  • Hos Linda: Choklad
  • Pizza
  • Cola
  • + loooots of cigg
"Har du varit på toaletten? Gör det så ska du se att det släpper!", som min farmor brukar säga. Och nej, det hjälpte inte -.- Men jag satte mig här en stund, så det börjar gå över nu faktiskt. Får låta bli att äta helt imon så kanske det kompenserar mitt hysteriska matintag idag XD Dessutom har min ögonbrynspiercing cpat hela dagen, typ bultande halvsmärta...? Fast det är inte mer ömt än vanligt när jag rör på staven, och jag tror inte det är svullet så... Aja, bara att tvätta som vanligt så går det väl över. Har skött tvättningen lite dåligt den senaste tiden (typ glömt att göra 2 ggr om dagen osv), så där får jag väl också skylla mig själv antar jag. Ska ta en cigg nu sen ska jag och Linda gå och sova, eller snarare kolla på en film i sängen och JAG somnar till den (som jag brukar). Hon vill att jag ska vara hennes sambo hela veckan, får se hur det blir men det skulle vara najs! Får väl åka hem nån dag, men jag trivs hos Linda, det är mys :)

Ska bara avsluta detta inlägget med en liten hathälsning till de no-lifers som roar sig med att hacka andra människors internetkonton och till och med ta bort vissa... Har ni hört nåt så sjukt? Jag kan förstå om man kanske hackar sig in på nån kompis msn/bdb/facebook och dyl. för att roa sig/jävlas med personen eller om man av nån anledning är intresserad av dennes liv på internet, men seriöst ta bort konton? Det är så jävla elakt, så sjukt taskigt så det finns inte. Minnen och bilder som man samlat på sig från olika skeden i livet är borta, kanske för evigt om man inte har kvar bilderna på datorn? Kanske sjukt att jag reagerar som jag gör då jag och personen det gäller inte har en sån himla bra relation, men jag vet själv att jag hade blivit så FUCKING JÄVLA ARG OCH LEDSEN om nån hade gjort så mot mig, jag menar jag har haft min bilddagbok sen 2007 och har ungefär 3500 bilder uppladdade och jag har liksom inte ens en tredjedel sparat på datorn, helvete vad förbannad jag hade blivit om det visar sig att nån hade tagit bort mitt konto och allt hade gått förlorat! Så screw you som håller på med sånt, verkligen omoget gjort. -.-

Kommentarer
Postat av: Julia

kan ju säga att jag hade ungefär lika många bilder, haft den sen 2007 jag med och nu känner jag mig fan helt... tom. en internetsida ska kanske inte spela så jävla stor roll egentligen, men alla minnen bara poff borta. fan. jag avlider

2010-04-21 @ 07:05:16
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0