20 april - minnen

2010-04-20 @ 13:20:28
5. Bilder
HAHA, denna bilden alltså....



Får väl ursäkta mig för att jag viker ut mig en aning (syftar på mig själv med hårfönen i högsta hugg), men historien bakom denna bilden är ganska sjuk....
Året var 2007, hade precis upptäckt photoshop och hur man grejar med lager och shit, så fick för mig att jag skulle göra en bild på mig själv där jag var på flera ställen samtidigt. Och det gjorde jag, och jag fick verkligen till den skitbra minns jag, men sen hängde sig PS när jag skulle spara... Och allt gick förlorat -.- Blev skitsur såklart eftersom jag hade jobbat ganska länge med bilden, men jag var fast besluten om att jag skulle slutföra det jag hade påbörjat på jag gjorde om den igen. Var väldigt noggrann, tog nån timme... Jag var och är inget proffs kanske jag ska tillägga, men för att vara nybörjare var den faktiskt rikigt bra gjord! Sen när jag skulle spara - TROR NI INTE SAMMA SAK HÄNDE IGEN?! Och där brast mitt tålamod. Jag struntade totalt i bilden, och de 6 bilderna låg kvar på hårddisken och samlade datordamm.

Fram tills för några månader sen då jag gav mig på det igen, men då gjorde jag den skitslarvigt för jag orkade egentligen inte så det är därför redigeringen är ganska kass... Men den sparades ju ialla fall, och finns nu till allmän beskådan här på bloggen! Det var väl en trevlig liten godnattsaga? :) Sen att jag är ganska så jävla ful överallt i bilden är en annan femma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0