22 april - låter tankarna vandra

2010-04-22 @ 16:06:35
1. I'm drunk, I suppose
Ja herretid... Har sovit hos Linda två dagar i rad nu, så känner mig lagom död! Dessutom var vi ute på KM igår med, tanken var att vi skulle gå dit och bara chilla och umgås men det blev två öl ändå och vi gick till och med vidare till Bistro innan allt stängde vid två. Sen gick vi hem till Linda, kedjerökte och sen somnade jag nån gång vid tre så det var ju lagom segt att stiga upp idag! Men vi kom iväg ändå, kom typ bara 5 min för sent :) Sen har jag i princip varit som en zombie halva dagen (TRÖTT och inte bakis!), men det var värt det. Ska nog duka nu och gör nåt najs, puuuuuuuuuuuuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0