24 april - lördag

2010-04-24 @ 14:10:15
1. I'm drunk, I suppose
Igår var jag hos Malin och Bettan och firade sistnämndes födelsedag för det hann vi inte förra helgen då hon egentligen fyllde år! Hade trevligt som fan, vi käkade tacos och sen blev det krogen med Linda, Kristian, Malin, Anna och Bettan :D Först var vi på KM och coolade oss, sen blev det Bistro SOM JAG BETALADE 50 SPÄNN FÖR ATT GÅ IN PÅ :O Känner mig rånad. Brukar ju vara gratis *sur*

Fast väl inne på Bistro så var det ganska segt. Kristian drog vid halv två typ, så vi sa hejdå till honom och sen gick vi ner på the Rock och asså gud... Aldrig vatt där innan, men lär knappast bli sista gången! Så jäääkla mysigt, passar mig perfekt :*

Idag vaknade jag av att Linda klättrade över mig i sängen och väckte mig (kom på att det lät sjukt porrigt nu XD), så vi gjorde frukost - rostat bröd och oboy - och gick sen ner till hennes uteplats och steeeekte i solen med cigg! Ska gå ner dit nu tänkte jag, fasen vilken nörd jag är som smiter upp för att blogga & kolla fejjan (a) HAHA. Ska sola mitt nästan genomskinligt bleka skinn (ingen överdrift - det är fan synd om mig som ska vara så blek) lite till, och sen ska vi städa. Ikväll blir det KM igen, mina pengar bara rinner iväg som om de vore inoljade :o Aja, ha en bra dag i solen FÖR DET STEKER verkligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0