25 april - yä!

2010-04-25 @ 22:04:42
1. I'm drunk, I suppose
Det enda jag & Linda gör när vi är hos henne är fan bara att äta, skita, sova och festa. Och röka. I massor. I like it!

Hemma efter en galen vecka hos min Lindis, nu har jag officiellt en egen handduk och har fått plats i hyllan att ställa min piercingvätska, borste, smink och andra prylar. Min tandborste står till och med bland hennes, HIHIHIHI åh jag har en deltidssambo! :'D Dock höll jag på att bränna upp hennes kök idag när jag skulle göra koksaltlösning till ögonbrynet och glömde bort kastrullen på plattan så det kokade torrt, det började inte ryka eller så men helvete vilken ånga det blev när vi ställde den i vasken och Linda satte på vattnet... R.I.P Ragnar :'( Hon ska få en ny nån dag....

Jaha, så ikväll är jag alltså hemma för första gången sen i torsdags, har käkat ris á la malta med mami och tjockat riktigt hårt, så nu är jag nöjd! Herregud vad jag har haft fullt upp denna veckan, saker på gång hela tiden så det var skönt att vara hemma ikväll. Men nu när jag väl är hemma kände jag bara att fyfan, vad rastlös jag är! :o Har verkligen problem med att bara sitta hemma, känner mig så jävla isolerad, det måste hända hela saker för att jag ska vara SATISFIED SÅ ATT SÄGA, men blir det för mycket kan jag bli åt andra hållet och bara vilja hem... Sen sitter man där och undrar varför i helvete man tänkte så? XD Dagens i-landsproblem nummer ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0