26 april - ÖH

2010-04-26 @ 12:50:52
1. I'm drunk, I suppose
Tänkte ta steget ännu längre och närmre min töntighet och blogga i skolan till och med. Känner mig jättefjantig, men jag har fan så tråkigt! Vi har egentligen svenska nu, men vi ska skriva en hel jävla rapport på datorn om samverkan på vår apu-plats... Och det känns så sjukt onödigt, det kommer ju inte bli något alls typ? Waste of time, dock måste det ju göras mene... Inte idag XD Fejjan och allt annat som inte ska göras just på denna lektionen lockar mycket mer. Synd att jag inte har några pengar, för då hade jag fan sprungit ner och köpt nåt i cafeterian. Men jag måste ha pengarna till cigg, HAHAHHA XD

Och jag kom försent idag. Fail. Och jag har ont i tandköttet ÄN (och jag gillar verkligen inte ordet "tandkött", låter så... äckligt och brutalt :S). Får inte ut så jävla mycket mer av detta inlägget nu, lika bra att avrunda. HERRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0