26 april - TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT

2010-04-26 @ 06:37:36
1. I'm drunk, I suppose
Asså tjena mittbena, världens_tröttaste_tjej92 = jag. Har nyss ätit frukost - fråga mig inte varför jag sitter och bloggar på morgonen INNAN JAG GÅR TILL SKOLAN för det känns bara som att det har gått för långt då? XD Fy så pinsamt !

Jaha, idag blir det skolan då och när jag har slutat (vilket jag hoppas att jag gör tidigt annars avlider jag, glömde ju bort schemat under praktiken så nu är man ju helt handikappad när man kommer tillbaka och vet inga tider utantill...) ska jag möta upp Frida aka Dunja och fika lite :) Riktigt länge sen vi umgicks utanför skolan, så ja det ska bli mysigt! Men nu måste jag verkligen springa upp till duschen och sen börja fixa mig annars hinner jag aldrig, puss åde dåva *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0