27 april - sommar?

2010-04-27 @ 22:26:00
1. I'm drunk, I suppose
Gick för första gången i t-shirt idag utan att frysa! Kändes verkligen som sommar!

Vad har jag gjort idag då? Hade ju studiedag idag, så chillade hemma till typ tre och sen drog jag till Smedby för att äta kakor hos farmor! Sen mötte jag upp Christopher, och vi gick till ICA där vi fastnade på bänken utanför. Käkade glass och snackade och så. Det var trevligt (y) Sen träffade vi Sofie en stund som följde med oss en bit hemåt/bussen, och sen stack jag hem med "Wonderwall" i lurarna hela vägen.

Skola imon. Pepp? Nej. Går till 16:40, gaaah vad jag inte viiilll.... Menmen, måste ju. Tror jag ska ta en macka och varm choklad nu innan jag dejtar sängen i min ensamhet. Som vanligt. Ensam, ensam... Tråkigt inlägg, blö.

Kommentarer
Postat av: Veronica

MEN VA?! T-SHIRT?! DU SKOJAR? :'((( Här är det svinkallt och blåsigt fortfarande :( INTE OKEJ!! Det ska bli typ 4 grader imorgon, ehe.. heh.

2010-04-29 @ 09:20:15
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0